مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز با روکش سوهان فله+پاکتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های تولیدی گز های روکش دارویژگی های تولیدی گز با روکش سوهانقیمت فروش انواع گز سوهانی کیلویی+پاکتی

گز با انواع روکش های متنوعی در بازار موجود هستند من جمله تولیدات گز با روکش سوهان، شکلات، پشمک و … که فروش، تولید و پخش این بخش از تولیدات گز های روکش دار، گز با روکش سوهان در نوع فله ای و بسته بندی های پاکتی با قیمت مناسب بازار ایران و جهان بوده است.

انواع مدل های تولیدی گز های روکش دار

تولیدات از نوع شیرینی گز بسیار متنوع بوده اند و هر کدام را می توان گروه و خانواده ای دید که در یک دسته تولیداتی خاصی را شامل هستند. به عنوان مثال می توان به تولیدات گز از جمله شیرینی های مخصوص بخش استان اصفهان اشاره کرد که به شیرینی سنتی و اصیل ایرانیان معروف می باشد. این گز قدمت چندین ساله در امر تولیدات دارا بوده و تا به امروز به همان شیوه ی سنتی اما مدرن امرزوی در بازار تهیه تولید و عرضه می گردد.

گز و پولکی اصفهان

دسته بندی از تولیدات گز را می توان متنوع از مدل های گز لقمه ای و آردی نام برد که هر کدام از این دو گروه تولیدات به چند دسته و بخش تولیدی هم تقسیم بندی می شود. به عنوان مثال می توان یکی از بخش ها ویژگی ها در امر تولیدات گز را مرتبط کنیم با تولیدات گز مغزدار و گز بدون مغز. که نوع گز بی مغز شامل گز سفید بدون مغز و گاه تولیدات گز بدون مغز با روکش های تولیدی متفاوت شیرین. و نمونه های مغزدار هم که شامل دسته های تولیدی گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط می باشد.

گز اصفهان

تولیدات از نوع گز های روکش دار را می توان به چند مدل نام برد و اشاره کرد که مجموعه تولیدات گز های روکشدار اعم از گز با روکش سوهان که به گز سوهانی معروف بوده است.، نمونه ی گز شکلاتی که همان گز لقمه ای با مغز پسته اما روکش های شکلاتی بوده، دیگر مدل این گز های روکشدار شامل نوع گز پشمکی بوده است که از ترکیب مایه ی گز با پشمک تهیه شده اند، دیگر نمونه ی تولیدی گز های روکشدار گز بستنی می باشد که باز این محصول از دو ترکیب گز و بستنی تهیه شده اند.

گز پسته اصفهان

ویژگی های تولیدی گز با روکش سوهان

در بین گروه های تولیدی از واحد های تولید کننده ی گز این گز با روکش سوهان بوده است که تهیه می شود. و از ویژگی های تولیدی این گز با روکش سوهان می توان اینطور وصف کرد که لایه ی مغزی ان را گز سفید فاقد هر گونه مغز پسته و بادامی را تشکیل داده است و رویه ی این گز را با یک لایه ی از سوهان پوشش می دهند. این پوشش سوهان همراه با تزیین پودر نارگیل، کنجد و گاه براساس سفارشات مخصوص از خلال مغز پسته استفاده می گردد.

گز سوهان صادراتی

نوع تولیدات عرضه شده ی این گز با روکش سوهان بصورت سلفون پیچ های تک نفره بوده همچون گز های لقمه ای و نوع پوشش دهی در بازار فروش هم می تواند تشکیل شده از مدل های تولیدی فله ای، کادویی با پاکتی در وزن های یک کیلویی و نیم کیلویی را تشکیل داده باشد.

گز سوهان صادراتی

قیمت فروش انواع گز سوهانی کیلویی+پاکتی

فروش این بخش از تولیدات انواع گز روکشدار سوهانی، ارائه دهنده از تولیدات مدل های سوهان گزی فله ای و بسته بندی پاکتی با مدل های کادوی در وزن های ۲۵۰ گرمی بوده است که برای تهیه و خرید عمده انواع این گز با روکش سوهان در مدل های معرفی شده با قیمت مناسب را می توانید از این بخش تهیه نماید که از تولیدات به روز، تازه و باکیفیت بهره مند می گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید