مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اعطای نمایندگی فروش گز سوهان در جنوب کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی های پخش گز ایرانی در بازار کشورانواع مدل گز سوهان عرضه در بازار فروشاعطای نمایندگی فروش گز سوهان در جنوب کشور

نمایندگی فروش گز سوهان در بخش های مختلف از بازار کشور که دارای نمایندگی های پخش بوده است، حالا برای اعطای نمایندگی فروش در جنوب کشور اماده همکاری با مراکز پخش عمده در کشور هستیم.

نمایندگی های پخش گز ایرانی در بازار کشور

گز از جمله شیرینی های سنتی و اصیل تولید بخش اصفهان بوده که براساس قدمت چندین ساله در امر تولیدات این محصول امروزه لقب پایتخت گز ایران و قطب تولیدی گز را به خود اختصاص داده است، و البته در خود مجموعه های بسیار بزرگ و کوچک تولید کننده ی گز بسیاری را جای داده است که هر کدام با تولیدات انبوه و عمده ی خود تا به امروز بهترین های تولید شده از گز را به بازار ارائه داده اند.

این تولیدات ارائه شده از گز هم همان مدل های مشهور گز لقمه ای و گز اردی بوده که هر کدام با ویژگی های خاصی از تولیدات این محصول را ارائه می دهند. به این ترتیب که گز می تواند از نوع مغزدار تا گز بی مغز بوده باشد که مدل های گز مغزدار ان مشهور به تولیدات گز پسته ای و گز بادام با گز مخلوط بوده که هر کدام باز چندین و چند ویژگی در تولیدات را به خود اختصاص داده اند از جنبه های مختلف چون نوع بسته بندی تا وزن با طعم گز از جمله عوامل مهمی بوده اند که در امر تولید به کار بسته می شود.

گز سوهان صادراتی

پس برای پوشش دهی در بازار های مختلف در کشور هر یک از واحد های تولیدی به شیوه های مختلفی این تولیدات را به بازار ارائه داده اند و امروزه شاهد این هستیم که این گز ایرانی در تک تک بازار های کشور موجود بوده است و بنابر دارا بودن نمایندگی های پخش و فروش در نقاط مختلف کشور این دسترسی و خرید را برای خریداران اسان نموده است. و هر یک از این نمایندگی های فروش بنابر نوع بازار فروش خود درخواست های متفاوتی از تولیدات گز برای پخش را خواهان هستند.

گز سوهان صادراتی

انواع مدل گز سوهان عرضه در بازار فروش

خب از بین تولیدات این انواع گز ها، معرفی می کنیم نمونه ی پرطرفدار و پرفروش گز های بی مغز کع مشهور به گز با روکش سوهان، این گز سوهانی که همان برش گز لقمه ای بوده با یک پوشش از سوهان و مغزی گز تهیه می شود در نوع فله ای و بسته بندی های پاکتی روانه ی بازار مصرف می شود. البته در مدل های کادویی نیز می توان نام برد. اینکه این محصول تنوعی در تولیدات دارا باشد اینطور نبوده و در واحد های تولیدی گز ایران با اسامی مختلفی از نام های تجاری معرفی می شود.

گز و پولکی اصفهان

اعطای نمایندگی فروش گز سوهان در جنوب کشور

حال این که یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در پایتخت گز ایران اصفهان هستیم، تولیدات خود از سوهان گزی لقمه ای در مدل های بسته بندی فله ای تا پاکت یک کیلویی را برای بخش جنوب کشور نمایندگی فروش از محصولات را اعطا می نمایم، و عمده خریداران در این منطقه از کشور برای دریافت نمایندگی فروش و پخش تولیدات سوهان گزی می توانند با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشند.

گز پسته پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید