مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک میوه ای الیافی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

طعم های پرفروش از تولیدات پشمک میوه ایبخش های درخواستی خرید پشمک فله ایمرکز تولید انواع پشمک الیافی میوه ای+قیمت مناسب
پشمک الیافی اسمارتیزی

پشمک پاراج

پشمک که در نوع تولیدات پشمک الیافی و پشمک لقمه ای شکلاتی بوده است صورت های متنوعی از تولیدات به بازار عرضه شده اند که در این بخش با قیمت مناسب از تولیدات عمده انواع طعم های میوه ای چون پرتقالی، بلوبری، توت فرنگی و … عرضه می گردد.

طعم های پرفروش از تولیدات پشمک میوه ای

پشمک جزء خانواده ی شیرینی جات ها بوده است که از جمله تنقلات شیرین نیز محسوب می گردد. پس تولیداتی از شیرینی جات دوران گذشته تا به امروز بوده که در زمان گذشته بصورت سنتی در نوع تولیدات پشمک الیافی ان هم با طعم وانیلی؛ زعفرانی و کاکائویی ارائه می گردید که البته تولیدات سنتی این محصول تا به امروز در یزد نیز عرضه می شود و تولیدات صنعتی از این محصول در مدل های گوناگون را بخش های تولیدی از تبریز در برگرفته است همراه با برند های تولیدی متعدد.

پشمک الیافی میوه ای

مدل هایی که از پشمک در بازار امروزی وجود دارد نمونه های تولید شده از پشمک الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی بوده است که نوع پشمک الیافی صورت های متنوعی از بسته بندی ها با طعم ها را تشکیل می دهد. و البته این تنوع در بسته بندی و طعم ها شامل حال تولیدات پشمک لقمه ای شکلاتی نیز می باشد.

پشمک رنگی الیافی

دسته بندی در نوع طعم های ارائه شده از پشمک ها که شامل سه طعم اصیل و سنتی بوده است در بازار امروزی طعم های میوه ای نیز اضافه شده است که بسیار پرطرفدار بوده اند و از طعم هایی چون طعم بلوبری، پرتقالی، توت فرنگی، البالو، طالبی، هنداونه ای تشکیل شده اند که دیگر طعم ها از اسانس های خوراکی را نیز می توان نام برد من جمله طعم های زنجبیلی، دارچین، نسکافه ای، قهوه فوری، ارده و … . تمامی این انواع طعم هایی که نام برده شده است براساس ذائقه های مختلف افراد و درخواست های بازار خرید تهیه و تولید شده اند.

گز و پولکی اصفهان

بخش های درخواستی خرید پشمک فله ای

خب همانطور که گفته شد تولیدات از نوع پشمک ها با اینکه بخشی از تنوع کار مربوط به طعم های متنوعی هستند که در بخش قبل نام برده ایم، بخشی از کار هم مربوط به نوع عرضه ی صورت گرفته از تولیدات این محصول اعم از بسته بندی بوده است که هم در نوع فله ای و هم بسته بندی شده در اشکال مختلف، از اوازن متفاوت در طرح های گوناگون را تشکیل داده اند.

و اما تولیدات نوع فله ای پشمک، پشمک فله ای که از نوع پشمک لقمه شکلاتی فله ای و پشمک الیافی فله ای موجود هستند، نوع فله ای از پشمک الیافی در کیسه های به وزن های ۱۰، ۱۱ الی ۱۲ کیلوگرمی تهیه می شوند و مجموعه مرکز های فروش ویژه ای در سطح بازار های مختلف کشور درخواست و خریداری می گردد، البته بخش عمده ی دیگر از تولیدات این پشمک الیافی فله ای نیز توسط شرکت های بسته بندی تهیه می گردد و خود ان را در نوع بسته بندی شده به بازار فروش ارائه می دهند.

پشمک شکلاتی تازه

مرکز تولید انواع پشمک الیافی میوه ای+قیمت مناسب

همانطور که گفته شد بخش هایی چون استان یزد و تبریز از جمله مرکز های تولید کننده ی این محصول در کشور هستند با اینکه امروزه در برخی از نقاط دیگر کشور نیز تولیدات این محصول را ارائه می دهند. حال این بخش و مرکز فروش نیز یکی از مجموعه های تولید کننده ی انواع پشمک الیافی در نوع طعم های متنوع میوه ای تا طعم های اصیل سنتی بوده اند، در فروش فله ای از تولیدات پشمک الیافی میوه ای ان را با قیمت مناسب در بازار های کشور توزیع، پخش و به فروش می رساند.

پشمک الیافی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید