مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع گز شکلاتی آنتیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های تولیدی گز شکلاتی اصفهان آنتیکعمده فروشی انواع گز شکلاتی با قیمت مناسب

انواع گز شکلاتی و نبات زعفرانی درجه یک بازار پخش را در چند مدل از تولیدات می توان دید که در این بخش عرضه ی تولیدات گز شکلاتی پسته ای برند اصفهان گز آنتیک در نوع بسته بندی کادویی جهت عرضه و پخش در سراسر بازار های کشور با قیمت فروش مناسب از بخش تولیدی ارائه می گردد.

مدل های تولیدی گز شکلاتی اصفهان آنتیک

با وجود مرکز های تولیدی بسیار در شهرک های صنعتی اصفهان شاهد مرکز های تولیدی بسیاری از واحد های کوچک و بزرگ تولید کننده ی گز در این قطب تولیدی هستیم، و هر یک از این واحد های تولیدی با برند های متفاوتی محصولات خود را به بازار فروش معرفی کرده اند که البته این معرفی گز ایرانی در بازار های جهانی امروزی نیز بسیار شهرت دارد و می توان دید که بخش های متنوعی از تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی هر روزه و هر ساله روانه ی بازار های مختلف از کشور های جهانی گردیده است. پس انتخاب های متعدد و متفاوتی از برند های تولید کننده ی گز اصفهان صورت می گیرد و این تفاوت در انتخاب برند ها توسط هر خریداری را می توان از جنبه های مختلف دسته بندی کرد حال از نظر درجه ی کیفیت در تولیدات تا مدل های بسته بندی و نوع درصد با مغز مصرفی و طعم های در نظر گرفته شده همگی از عوامل تاثیر گذار بر انتخاب خریدار از این شیرینی سنتی و  اصیل ایرانی بوده است.

خب و اما موضوع این بخش که مربوط به تولیدات گز آنتیک اصفهان و نبات رنگی طعم دار بوده و می توان گفت یکی از برند های مشهور تولید کننده ی گز پایتخت ایران می باشد. و انچه از تولیدات گز این برند می توان دید و نام برد مجموعه ای متنوع از بهترین، باکیفیت ترین و خوشمزه ترین نوع گز ها با بالاترین تنوع کاری در نوع بسته بندی همراه با درجه کیفی بالا در تولیدات بوده است. بنابراین نوع محصولات از تولیدات گز آنتیک را مدل هایی از گز های لقمه ای، آردی با گز سکه ای می توان نام برد. البته مدل دیگر از تولیدات گز آنتیک که در گروه تولیدات گز لقمه ای قرار دارد با فرم و شکل خاص دیگری به گز شکلاتی معروف می باشد.

گز شکلاتی آنتیک را می توان همان گز لقمه ای با مغز پسته ای از درصد مغز پسته ی ۲۵% نام برد که با یک لایه و روکش شکلات به صورت تک نفره سلفون پیچ شده است و در پک ها، جعبه های شکیل بسته بندی شده اند. با اینکه بازار فروش برای نوع تولیدات سنتی از گز لقمه ای با گز آردی بالاتر بوده و داریم مرکز های فروش و پخش ویژه ای از بازار کشور که خواهان نمونه تولیدات از محصول گز به صورت شکلاتی می باشد.

عمده فروشی انواع گز شکلاتی با قیمت مناسب

گز شکلاتی در بازار ایرانی از تولیدات گز می توان به چند مدل اشاره کرد که یک نمونه ی ان همراه با روکش شکلات از تولیدات گز آنتیک ارائه شده است دیگر نمونه ی تولیدی از این محصول صورت هایی از تولیدات گز لقمه ای با برش شکلاتی ریز بوده که همان از نوع گز پسته ای با درصد های متفاوت در بین تولید کنندگان گز بلداجی می توان تهیه کرد که در این بخش با قیمت فروش مناسب این انواع گز شکلاتی بازار ایرانی را سراسر کشور عرضه و به فروش می رساند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید