مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش گز بلداجی لقمه آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات عمده انواع گز در پایتخت گز ایران بلداجیمرکز تولید و فروش انواع گز بلداجی

بازار گز ایران

تولید گز ایرانی را تولیداتی از گز پایتخت ایران چون گز اصفهان بلداجی می توان نام برد و معرفی کرد و این بخش از مرکز فروش عرضه ی کلیه ی تولیدات از انواع گز بلداجی چون لقمه ای و آردی را برای تمامی بازار های کشور ارائه می نماید.

لیست تولیدات عمده انواع گز در پایتخت گز ایران بلداجی

گز 38% بادام پسته

تولید گز در کشور مربوط به تولیدات گز بخش پایتخت گز ایران اصفهان با بلداجی بوده است در کنار ان تولیدات گز تبریز نیز بخشی دیگر از انواع گز در بازار کشور می باشد. اما موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات گز بلداجی بوده که این بخش بنابر تولیدات انبوه و عمده ای که دارا می باشد از برند های مختلف تولید کننده هر واحدی تولیداتی از نوع گز لقمه ای با آردی را دارا هستند که در نوع گز بی مغز با مغزدار من جمله گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط که برگرفته از درصد های بالا و پایین چون گز ۱۰ درصد تا گز های ۴۰ الی ۴۲% را شامل می گردد که درصد های بالا از تولیدات گز بلداجی از نوع گز پسته ای در طعم انگبین های گیاهی نیز تهیه می گردد که عطر و طعم و مزه ی ویژه ای را دارند مانند:
  • گز پسته ای انگبینی
  • گز پسته ای عسلی
  • گز پسته ای شیرخشتی
  • گز پسته ای بیدمشکی
  • گز پسته ای ترنجبینی

بازار گز ایران

البته دیگر درصد های تولید از گز مغزدار نیز همراه با یکی از طعم انگبین های گیاهی بوده است تا طعم متفاو و ویژه ای را به گز بدهد، از دیگر خصوصیت های تولیدی گز بلداجی تولیدات گز در نوع بدون مغز بوده است و این گز بدون مغز با اینکه فاقد هر گونه مغزی می باشد ولی از نظر طعم همسان با نوع گز های مغزدار بوده و اکثریت در طعم های ترنجبینی، بیدمشکی تهیه می شوند، با اینکه در نوع تولیدات عمده ی فله ای می باشند مدل های بسته بندی از این محصول در جعبه های ۱۰۰ گرمی بوده اند.

و دیگر محصول تولیدی از گز های بدون مغز این پایتخت گز ایران سوهان گزی می باشد که صورت هایی از همان گز های لقمه ای بوده با این تفاوت که لایه ای از گز بی مغز با روکش سوهان را دارا بوده که باز همانند تمامی انواع گز های لقمه ای در نوع گز فله ای، کادویی تا گز های پاکتی را به خود اختصاص داده است از برند های مختلف تولید کننده. و تمامی این انواع گز بلداجی نام برد و معرفی شده در جایجای بازار های ایران توزیع و عرضه شده است.

گز 38% بادام پسته

مرکز تولید و فروش انواع گز بلداجی

خب و اما مرکز های تولید و فروش گز بلداجی در بازار های بلداجی همواره همراه با انواع مدل گز ها بوده است و دیگر بحش های عرضه کننده ی عمده تولیدات این مجموعه از مجموعه بازار گز ایرانی بوده که بصورت اینترنتی در سراسر بازار کشور تولیدات بهترین گز بلداجی را ارائه می دهیم. پس به این ترتیب عمده خریداران گز در کشور می توانند برای سفارش و خرید انواع بهترین گز ایرانی بلداجی با ما همراه باشند.

بازار گز ایران

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید