مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک وانیلی زعفرانی کاکائویی ۶۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع بسته بندی پشمک الیافی در بازارفروش پشمک الیافی ۶۰ گرمی قیمت مناسب
صادرات پشمک به پاکستان

پشمک الیافی اسمارتیزی

پشمک ایران را همراه می کنیم با تولیدات پشمک یزدی و پشمک تبریز که در مجموعه تولیدات پشمک الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی در انواع و اقسام طعم ها با بسته بندی ها چون پشمک ۶۰ گرمی طعم دار وانیلی کاکائویی و زعفرانی قیمت مناسب می توانید تهیه کنید.

انواع بسته بندی پشمک الیافی در بازار

پشمک را یکی از گروه تولیدات خانواده ی شیرینی جات ها معرفی می کنیم که در نوع خود تنوعی از تولیدات را دارا بوده است با اینکه در گذشته بصورت سنتی و از تولیدات پشمک الیافی توسط استادکاران ماهر و حرفه ای یزدی تهیه و تولید می شدند در نوع بسته بندی های سنتی فلزی نیز روانه ی بازار مصرف می شدند که رفته رفته با تقاضای روز افزون بازار خرید بابت این محصول منجر به گسترش تولیدات این محصول در برخی نقاط دیگر از کشور گردید. و یکی از قطب های بزرگ تولیدی پشمک در کشور را تبریز می توان نام برد و  معرفی کرد که محصولات خود را با برند های متفاوت معرفی می کنند. و انچه از تولیدات را ارائه داده اند مدل های متنوع از پشمک الیافی با پشمک شکلاتی لقمه ای بوده است.

پشمک پاراج

بازار فروش برای محصولات تولیدی از پشمک بالا بوده و هر بازاری خواهان نوعی از تولیدات این محصول بوده که در مجموع بازار های فروش هر دو مدل از نوع تولیدات الیافی با شکلاتی مورد تقاضای خرید بوده است. براساس کیفیت طعم و مزه و تنوعی که در تولیدات این محصول دارا هستند علاوه بر پرطرفدار بودن در بازار های ایرانی، امروزه شاهد تقاضای بالا از بازار های کشور های مختلف جهانی نیز هستیم پس در مدل های مختلف این محصول نیز روانه ی بازار کشور های جهانی گردیده است.

پشمک شکلاتی تازه

موضوع این بخش مربوط به تولیدات نوع پشمک الیافی بوده و انچه از تولیدات این محصول ارائه شده طعم هایی از طعم سنتی پشمک وانیلی، کاکائویی با زعفرانی بوده است که طعم میوه ای نیز در بین انها به چشم می حورد و تنوعی که این محصول دارا بوده مدل های بسته بندی ان می باشد که دنیای متنوع از اقسام گوناگون بسته بندی ها را دارا می باشد در طرح های مختلف تا وزن های متفاوت را دارند مانند پشمک الیافی ۶۰ گرمی که نوع بسته بندی ارائه شده اعم از:

  • پشمک ۶۰ گرمی الیافی پاکتی
  • پشمک ۶۰ گرمی الیافی لیوانی
  • پشمک ۶۰ گرمی الیافی سطلی
  • پشمک الیافی ۶۰ گرمی عروسکی
  • پشمک الیافی ۶۰ گرمی فانتزی

که در وزن های دیگر چون پشمک ۱۰۰ گرمی تا ۳۵۰ گرمی پاکتی و یا طرح های دیگر از بسته بندی را دارا هستند، بنابراین براساس نوع پخش صورت گرفته در هر بازاری متفاوت تهیه و خریداری و توزیع می گردد.

فروش پشمک الیافی ۶۰ گرمی قیمت مناسب

قیمت نوع پشمک باز همانند هر نوع شیرینی دیگری بستگی به محصول تولید شده با کیفیت ان و برخی دیگر از ویژگی های تولید که تاثیر گذار بر قیمت فروش هستند روی این محصول نیز اعمال گردیده است پس با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوت اما مناسب در این بخش تهیه تولید و عرضه می گردد جهت بازار های داخلی با بازار های جهانی پیشنهاد می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید