مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک زعفرانی ۶۰ گرمی الیافی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت تولیدات پشمک ۶۰ گرمی الیافیمرکز تولید و فروش پشمک زعفرانی فله بسته بندی
صادرات پشمک به پاکستان

پشمک الیافی لقمه ای

پشمک زعفرانی که در نوع الیافی با لقمه ای شکلاتی در بازار موجود می باشد در این بخش از فروش عرضه تولیدات پشمک الیافی ۶۰ گرمی به فروش می رسد که جهت پخش در بازار داخلی و بازار های صادراتی ارائه می گردد.

خصوصیت تولیدات پشمک ۶۰ گرمی الیافی

گز پسته پشمک

پشمک نوع شیرینی بوده که از آرد و شکر تهیه می گردد و به تصور برخی ها که ساده ترین نوع تولید شیرینی بشمار می رود به نوبه ی خود فوت و فن تولیدات سخت و مشکلی را دارا بوده و این شیرینی را جزء سوغات استان کویری کشور یزد معرفی می کنیم که از گذشته تا به امروز در نوع سنتی همراه با سایر دیگر شیرینی ها عرضه ی بازار مصرف می گردد. و این پشمک سنتی در طعم های گوناگونی چون طعم وانیلی با زعفرانی و کاکائویی بودند. و اما تولیدات امروزی پشمک در بازار ایران. بنابر درخواست های بالای بازار خرید شاهد برپایی شرکت های تولید کننده ی انبوهی از این محصول در بخش دیگری از کشور چون تبریز شدیم. به نوعی که تبریز را می توان بزرگ ترین قطب تولیدی پشمک در ایران معرفی کرد.

البته یزد نیز در حال حاظر تولیدات نوع سنتی این محصول را دارا بوده ولی تولیدات صنعتی در مدل های مختلف را کمتر دیده ایم ولی تولیدات صنعتی از این محصول در طعم ها با اشکال مختلف همراه با برند های متعدد به چشم می خورد. و از تولیدات صنعتی این پشمک ها در بازار می توان به وجود انواع پشمک لقمه ای با روکش شکلاتی اشاره کرد که دنیای متنوع از طرح ها و رنگ ها با وزن های مختلف در بسته بندی را دارا بوده اند در کنار ان تولیدات پشمک الیافی را دارند که همچون پشمک شکلاتی از نظر طعم و بسته بندی و … همانند ویژگی های شکلاتی متنوع بوده اند.

پشمک شکلاتی تازه

موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات پشمک الیافی بوده این محصول که به صورت رشته ای تهیه و تولید می شود دارای طعم های گوناگون بوده اند که می توان گفت درصد طعم های پشمک شکلاتی بالاتر از نوع پشمک الیافی بوده است، دسته بندی این انواع طعم پشمک الیافی را می توان به این چند مورد از طعم های سنتی زعفرانی، وانیلی با کاکائویی اشاره کرد و دیگر طعم های این محصول از نوع میوه ای اعم از:

  • پشمک الیافی میوه ای پرتقالی
  • پشمک الیافی میوه ای بلوبری
  • پشمک الیافی میوه ای هندوانه ای
  • پشمک الیافی میوه ای موز
  • پشمک الیافی میوه ای طالبی
  • پشمک الیافی میوه ای توت فرنگی
  • پشمک الیافی میوه ای آلبالویی

و اما نوع بسته بندی این محصول که در وزن های مختلف با طرح های متفاوتی بوده اند و این وزن پشمک الیافی از کمترین تا بالاترین وزن در بازار توزیع شده است و ان هم پشمک الیافی ۶۰ گرمی با پشمک الیافی ۱۰۰ الی ۴۵۰ گرمی بوده است که نوع پشمک الیافی سطلی نمونه ی دیگر از تولیدات پشمک الیافی بسته بندی می باشد.

پشمک پاراج

مرکز تولید و فروش پشمک زعفرانی فله بسته بندی

در حال حاضر در این بخش تولیدات و فروش عمده پشمک الیافی بصورت فله ای و بسته بندی شده چون پشمک الیافی ۶۰ گرمی که اغلب تقاضای بازار مصرف کننده ی داخلی و بازار های صادراتی بوده است عرضه می گردد. پس برای سفارشات و خرید عمده ی این انواع پشمک زعفرانی الیافی ۶۰ گرمی همراه با سایر انواع طعم ها با ما در ارتباط باشید.

پشمک پاراج

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید