مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پشمک شکلاتی میوه ای میکس

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت تولیدات پشمک لقمه ای با پشمک شکلاتیایا مدل لقمه ای شکلاتی پشمک پرفروش ترین بوده است؟انواع پشمک میوه ای لقمه شکلاتی+قیمت مناسب
پشمک الیافی اسمارتیزی

پشمک الیافی اسمارتیزی

پشمک شکلاتی که در مجموعه ی انواع طعم های تقسیم بندی شده است با صورت های متفاوت از بسته بندی های دوسرپرس، دوسرپیچ، و تک سرپرس در بازار عرضه شده اند که بصورت میکس طعم میوه ای با قیمت خرید اعلا در سراسر بازار کشور توزیع می گردد.

تفاوت تولیدات پشمک لقمه ای با پشمک شکلاتی

تولیدات از نوع پشمک ها در چند مدل بوده است ولی تولید اولیه ی از این شیرینی مخصوص بخش یزد و تبریز همان پشمک سنتی الیافی مدل رشته ای بوده که فرم دهی و انجام یکسری فرایند های تولید ان را در مدل های مختلف تهیه تولید و عرضه ی بازار نموده اند. و منجر به تنوع کار در تولید این محصول گردیده است. خب پس مدل های تولیدی از پشمک شامل انواع پشمک الیافی با پشمک لقمه ای شکلاتی بوده است.

ما در ابتدا معرفی می کنیم تولیدات نوع پشمک لقمه ای شکلاتی که همان پشمک های الیافی لقمه ای بوده اند که همراه با یک لایه ی روکش شکلاتی پوشش داده شده اند البته این پشمک شکلاتی نیز همراه با انواع و اقسام گوناگون از طعم اسانس های خوراکی بوده که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف افراد تهیه و تولید شده اند البته با معرفی برند های تولید کننده ی متفاوت. بخش تولیدات پشمک یزد همان پشمک های سنتی الیافی بوده که امروزه در طعم های میوه ای علاوه بر طعم های اصیل ارائه می شوند.

پشمک الیافی میوه ای

صورت دیگری از تولیدات این پشمک الیافی مدل پشمک های قیفی با پشمک چوبی و پشمک الیافی در طرح های مختلف از بسته بندی ها بوده اند البته با وزن های مختلف، مانند پشمک الیافی سطلی، پاکتی، لیوانی، زیپ کیپ و … . نوع پشمک الیافی لقمه ای هم صورت فشره شده در نوع لقمه ای بوده که هم میکس طعم های مختلف و هم تک طعم در بسته بندی هایی به وزن های ۳۵۰ گرمی ارائه شده اند.

ایا مدل لقمه ای شکلاتی پشمک پرفروش ترین بوده است؟

مدل های تولیدی از پشمک لقمه ای شکلاتی در چند طرح بسته بندی به بازار ارائه شده اند در درجه ی اول به باکس های بسته بندی این محصول اشاره می کنیم که در طرح جعبه های کادویی با پاکتی در وزن های یک کیلو گرمی تا نیم کیلویی بوده اند همراه با ان نوع طرح سلفون لقمه پیچ این محصول که در سه مدل دوسرپیچ، تک سرپرس و دوسرپرس بوده اند. و عمده تولیدات این پشمک لقمه ای شکلاتی را طرح سلفون دوسرپیچ تشکیل داده است.

صادرات پشمک

و اما نمونه ی مدل پرفروش از پشمک شکلاتی لقمه ای را می توان در نوع تولیدات فله ای دید که در طعم های میوه ای و طعم اسانس های دیگر در نظر گرفته شده چون زنجبیل، قهوه، نسکافه و … از نمونه های پرفروش در بازار محسوب می شوند. و بازار صادراتی نیز به همین ترتیب درخواست هایی از تولیدات متنوع این محصولات را به همراه دارند.

پشمک شکلاتی تازه

انواع پشمک میوه ای لقمه شکلاتی+قیمت مناسب

قیمت پشمک شکلاتی لقمه ای با سایر تولیدات انواع دیگر پشمک ها در بازار متغیر بوده است و هر محصولی براساس درجه ی کیفیت در تولید نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده است که در این بخش و مرکز فروش می توانید برای تهیه و خرید عمده انواع پشمک میوه ای لقمه ای شکلاتی از نوع فله ای تا بسته بندی های پاکتی که عمده درخواست ها بر وزن های بسته بندی دو و نیم کیلویی هستند با قیمت مناسب تهیه و خریداری نماید.

پشمک شکلاتی تازه

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید