مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوغاتی مخصوص اصفهان گز و پولکی نبات

آنچه در این مقاله می خوانید...

سوغاتی اصیل اصفهان گزانواع پولکی نبات مخصوص اصفهانمرکز فروش عمده انواع گز و پولکی نبات
گز و پولکی نبات

 

گز و پولکی نبات

گز و پولکی نبات از سوغاتی های مخصوص دیار نصف جهان اصفهان بوده است که در این فروش اینترنتی از بخش بازار شیرینی ایرانی جهت توزیع، پخش و صادرات عمده ی این محصولات بوده است که براساس تنوع بالا در تولیدات پیشنهادات متفاوتی با قیمت مناسب ارائه می گردد.

پشمک و شاخه نبات عباس قادری که از دسته نتقلات شیرین و سوغاتی بخش تبریز با یزد بوده است پیشنهاد ما به شما ورود به بخش نمایشگاه مجازی از طریق سایت و لینک مربوطه می باشد.

سوغاتی اصیل اصفهان گز

در بخش های مرکزی از استان های کشور می توان گفت که هر یک دارای سوغاتی های مخصوص به ان منطقه را دارا بوده که هر گردشگر و مسافری به یقین از محصولات ان منطقه خریداری می نماید. در کشور ما نیز اصفهان یکی از شهرهای تاریخی با جاذبه های گردشگری بسیاری نیز بوده و هر ساله حجم زیادی از مسافران را به سمت خود جذب می کند و انچه از سوغاتی های این منطقه می توان نام برد از خوراکی های خوشمزه تا صنایع دستی متنوع اما زیبای را دارا بوده است.

گز و پولکی نبات

در این بخش انچه از سوغاتی اصفهان ارائه و به فروش می رسد مربوط به یکی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی که اصفهان قطب و پایتخت تولید ان بوده است گز نام دارد. گز از جمله شیرینی های بوده که از زمان های بسیاری دوری تهیه و تولید می گردید که امروزه با همان طعم و مزه ی اصیل اما در تنوعی از بسته بندی ها عرضه می شود، پس به این ترتیب دسته بندی سوغاتی اصیل اصفهان گز را می توان از انواع گوناگونی نام برد و تقسیم بندی کرد که عبارتنداز:

  1. گز لقمه، آردی، سکه ای، سوهانی
  2. گز کادویی، کیلویی، پاکتی
  3. گز پسته، مخلوط، بادام، فندوقی
  4. گز میوه ای، زعفرانی، شکلاتی، انگبینی، ترنجبینی
  5. گز مخصوص، فوق ممتاز، سفارشی
  6. و … .

نمایندگی های فروش بسیاری از برندها هستند که در بخش های مختلفی از بازار کشور مستقر بوده اند و یکی از نمایندگی های فروش نبات شاخه ای زعفرانی که دسترسی سریع و آسان را برای تمام عمده خریداران به صورت انلاین از طریق وب سایت برای شما فراهم آورده.

انواع پولکی نبات مخصوص اصفهان

خب در کنار این سوغاتی اصیل اصفهان که گز نام داشت محصولات دیگری نیز تهیه و تولید می گردد که قدمت تولیدات ان نیز با گز فرق جندانی ندارد که به پولکی نبات اصفهان مشهور می باشد. و این پولکی نبات اصفهان باز همچون گز ان در تنوعی از تولیدات برخودار می باشد و می توان از لحاظ طعم تولیدی ان را معرفی کرد. از انواع پولکی نبات مخصوص اصفهان می توان به دسته های گوناگون از طعم ها با مدل های مغزدار اشاره کرد که عبارتنداز:

  • پولکی مغزدار ( پسته، سیاه دانه، گشنیزی، کنجدی )
  • پولکی طعم دار ( میوه ای، به لیمو، بهارنارنج، زنجبیلی و … )
  • نبات زعفرانی، گیاهی، سفید
  • نبات شاخه، نبات چوبی، نبات دندانه، نبات پرده و پودر نبات

گز و پولکی نبات

مرکز فروش عمده انواع گز و پولکی نبات

پس به این ترتیب همانطور که معرفی کوتاه و مختصری از این سوغاتی های اصیل اصفهان در این بخش ارائه داده شد می توانید سفارشات خود از خرید عمده انواع گز و پولکی نبات اصفهان را به طور مستقیم از بخش تولیدی درخواست دهید که این امر منجر به خرید با قیمت های مناسب تری می گردد، البته با توجه به نوع بازار پخش و فروش پیشنهادات متفاوتی از تولیدات ارائه می گردد.

گز و پولکی نبات

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید