مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی پشمک ۶۰ گرمی حاج اکبر

آنچه در این مقاله می خوانید...

قطب های تولیدی پشمک در ایران و انواع تولیداتمعرفی لیست تولیدات انواع پشمک برند حاج اکبرتولید صادراتی/فروش عمده انواع پشمک الیافی
پشمک الیافی اسمارتیزی

پشمک حاج عین الله

فروش تولیدات انواع پشمک که شامل دسته تولیدات پشمک الیافی با لقمه ای شکلاتی بوده است در گروه تولیدات صادراتی همراه با سفارشات مختلفی بوده است که پیشنهاد این بخش مربوط به تولیدات حاج اکبر از نوع پشمک الیافی ۶۰ گرمی می باشد.

قطب های تولیدی پشمک در ایران و انواع تولیدات

پشمک جزء گروه تولیدات از نوع تنقلات شیرین بوده است که البته در نوع تولیدات شیرینی های سنتی یزدی نیز به چشم می خورد که نخستین تولیدات از این شیرینی را می توان در بین تولیدات شیرینی های سنتی یزدی پشمک را دید و معرفی کرد، پس قدمتی طولانی مدت در امر تولید این محصول را در ایران دارا می باشد و با برند های متعددی هم معرفی گردیده است. پس در بازه ی امروزی از بازار خرید فروش پشمک یکی از گروه ها و قطب های تولید کننده ی پشمک کشور مربوط به دیار کویری استان یزد بوده است.

پشمک الیافی اسمارتیزی

در این استان یزد تولیدات از نوع پشمک همچنان در نوع سنتی با عطر و طعم ویژه و خاصی تهیه می شود که برپایه ی تولیدات از نوع بسته بندی های پت کریستالی و یا ظروف فلزی سنتی بسیار زیبا عرضه می شوند همراه با طعم های اصیل از طعم وانیلی، زعفرانی با کاکائویی می باشد. البته می توان به گروه های معددی از واحد های تولیدی پشمک لقمه ای شکلاتی در یزد نیز اشاره کرد ولی پایه و اساس تولیدات برپایه ی تولیدات پشمک الیافی بوده است.

پشمک الیافی اسمارتیزی

و اما دیگر بخش و قطب تولیدی پشمک در ایران که متعلق به تبریز بوده است می توان گفت بزرگترین واحد و بخش تولیدی انواع عمده شیرینی جات ها در کشور بوده که پشمک هم جزء تولیدات این بخش محسوب می شود و دارای تنوع بالایی از تولیدات این محصول بوده است که شامل گروه های تولیدی پشمک الیافی با لقمه ای الیافی و مدل های تولیدی پشمک شکلاتی لقمه ای از مجموعه طرح ها با طعم های گوناگون را تشکیل می دهد.

پشمک رنگی الیافی

معرفی لیست تولیدات انواع پشمک برند حاج اکبر

همانطور که گفته شد تبریز یکی از قطب های بزرگ تولید کننده ی این محصول می باشد، بنابراین با برند های متعدد تولید کننده ی بسیاری روبه رو می شویم که یکی از این برند های معروف تولید کننده پشمک حاج اکبر بوده است. انچه از گروه تولیدات این برند از تولیدات پشمک می توان نام برد و معرفی کرد شامل تمام مجموعه تولیدات از مدل پشمک های الیافی در بسته بندی های پاکتی با اوازن مختلف تا نوع لقمه ای روکشدار شکلاتی با طرح های متفاوت بسته بندی شده همراه با تولیدات ویژه از نوعی شیرینی بنام بستنی زمستانی دارا می باشد.

کلیه ی تولیدات از انواع معرفی شده ی پشمک حاج اکبر در تولیدات فله ای از بسته بندی های پاکتی در نوع پشمک شکلاتی را در برگرفته است و تولیدات پاکتی از نوع الیافی در وزن های ۶۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی با ۱۵۰ گرمی را شامل می شود.

پشمک الیافی لقمه ای

تولید صادراتی/فروش عمده انواع پشمک الیافی

تولیدات این گروه محصولات از شیرینی جات ها به خوبی و در فصل های سرد سال مورد استقبال بازار خرید فروش کشور قرار می گیرد که این استقبال بازار فروش شامل حال بخش هایی از بازار های صادراتی نیز می گردد. پس به این ترتیب برای تهیه و خرید عمده از تولیدات پشمک الیافی ۶۰ گرمی که ویژه ی بازار های صادراتی بوده است می توانید با قیمت مناسب در این بخش تولیدی خریداری نماید.

پشمک الیافی لقمه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید