مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز لقمه ای شکلاتی مخلوط اثلی ۳۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز لقمه ای تولید شده واحد های تولیدی گزنمونه تولیدات گز لقمه ای مخلوط گز اثلی ۳۰۳ چیست؟مرکز فروش مستقیم تولیدات انواع گز اثلی ۳۰۳ بلداجی
گز مخصوص 42%

بازار گز ایران

انواع گز لقمه ای تولید واحد تولیدی گز اثلی ۳۰۳ بلداجی که در نوع برش های لقمه ای و شکلاتی بوده است، پیشنهاد این بخش از فروش مربوط به تولیدات گز شکلاتی مخلوط از درصد های متفاوت گز بصورت فله ای در وزن های ۵ کیلوگرمی توزیع و ارسال می گردد.

انواع گز لقمه ای تولید شده واحد های تولیدی گز

واحد های تولیدی گز در کشور را می توان مجموعه واحد هایی معرفی کرد که مستقر شده در قطب های تولیدی گز چون اصفهان و بلداجی که هر کدام از این واحد ها می توانند مجموعه کارگاه و یا کارخانجات تولیدی بزرگ و کوچکی بوده باشند که عرضه کنندگان و تولید کنندگان یکی از بهترین و برترین شیرینی های سنتی ایرانیان از زمان دور تا به امروز بوده است و تا به امروز نیز با توجه به تجربیات نسل های گذشته به همان شیوه ی سنتی در طعم های سنتی تهیه و تولید و عرضه ی بازار مصرف می کنند.

گز 38% بادام پسته

در اصل گز نوعی شیرینی بوده که بنابر استفاده از مواد اولیه ی طبیعی در تولید و مصرف برخی مغزیجات سالم ترین و مقوی ترین نوع شیرینی معرفی شده است. پس با برند های متعدد و مختلف تولید کننده از گز در قطب های تولیدی می توان این واحد های تولیدی را شناسایی کرد که برخی از این برند ها در بازار امروزی کشور به خوبی شناخته شده و معروف گردیده اند. و از انواع تولیدات گز در هر واحد تولیدی برگرفته از همان تولیدات معروف چون گز لقمه ای با گز اردی می باشد.

گز پولکی نبات

وجود تولیدات از نوع گز لقمه ای در هر واحد تولیدی را می توان اینطور وصف کرد که شامل گروه تولیدات گز بی مغز با گز مغزدار بوده و همین طور با طعم های متنوع انگبین های گیاهی از درصد های متفاوت مغزیجاتی چون پسته و بادام هستند. که در صورت هایی از تولیدات گز لقمه ای فله ای با گز لقمه ای بسته بندی شده عرضه می شود. که مدل دیگر از تولیدات گز لقمه ای معروف به برش های گز شکلاتی بوده اند.

گز مخصوص 42%

نمونه تولیدات گز لقمه ای مخلوط گز اثلی ۳۰۳ چیست؟

خب همانطور که اشاره کردیم هر یک از واحد های تولیدی گز در قطب های تولید کننده،تولیدات خود را با اسامی مختلفی از نام های تجاری معرفی می کنند و گز اثلی ۳۰۳ بلداجی یکی از برند های معروف و مشهور بازار گز ایرانی و تولید کننده ی قدیمی گز در این پایتخت گز ایران بوده که برترین و بهترین های تولید شده ی گز از انواع گز لقمه ای و آردی را عرضه می نماید. که نمونه ی تولیدات از گز مخلوط لقمه ای اثلی ۳۰۳ شامل گز های مخلوط لقمه ای از درصد های متفاوت ۱۰، الی ۲۸ درصد و ۱۸ درصد می باشد که در نوع برش های شکلاتی و لقمه ای و تولیدات فله ای و کادویی ارائه می نماید.

گز مخلوط ۱۰%

مرکز فروش مستقیم تولیدات انواع گز اثلی ۳۰۳ بلداجی

مرکز های فروش تولیدات گز اثلی ۳۰۳ بلداجی را می توان مجموعه فروشگاه های مختلف در خود بلداجی نام برد که در سطح استان های دیگر کشور ها نیز وجود دارد و این بخش یکی از مرکز های فروش و عرضه ی عمده تولیدات گز این برند از تولیدات گز مخلوط لقمه ای شکلاتی تا برشی در نوع فله ای و کادویی با وزن های ۴۰۰ الی ۲۵۰ گرمی بوده که با کمی نوسان در نرخ قیمت های فروش اما مناسب عرضه می گردد.

 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید