مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش/فروش انواع سوهان آجیلی/باقلوا/تخت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت ها از تولیدات انواع سوهان در قطب تولیدی چیست؟تفاوت تولیدات سوهان آجیلی با بافلوا و تختتولید/پخش و فروش انواع سوهان نباتی/کره ای/مخلوط
سوهان گز

گز سوهان صادراتی

فروش انواع سوهان را می توان در مدل های گوناگون از برش ها تا طعم های مختلف دسته بندی کرد و این بار معرفی می کنیم از تولیدات سوهان آجیلی/باقلوا با سوهان تخت که بصورت عمده از تولیدات فله تا بسته بندی قوطی فلزی در سراسر بازار کشور پخش می نمایم.

خصوصیت ها از تولیدات انواع سوهان در قطب تولیدی چیست؟

تولیدات شیرینی جات ها در ایران بسیار متنوع و انبوهی از انواع گوناگون بوده اند، که هر یک از این انواع گوناگون شیرینی های پخش در بازار ایران می تواند جزء سوغات ان منطقه بوده باشد که در بازار های فروش مختلف کشور توزیع گردیده اند. به عنوان مثال می توان به استان قم اشاره کرد که یکی از استان های مذهبی کشور بوده و این امر منجر به حضور مسافران بسیاری از نقاط مختلف کشور به این منطفه شده است که می توان به ورود مسافران خارجی از دیگر کشور ها نیز اشاره کرد.

سوهان گز

و اما تولیداتی که از شیرینی جات ها در این بخش تهیه و تولید می گردد معروف به سوهان قم بوده است. این سوهان قم همچون گز اصفهان قدمتی چندین و چند ساله دارد و به زمان های بسیار دوری این تولید باز می گردد ولی با تجربیات نسل به نسل گشته امروزه تولید کنندگان ماهر و حرفه ای را می توان نام برد و معرفی کرد که این محصول را ارائه می دهند. پس با برند های تولید کننده ی متفاوت از کارگاه تا کارخانجات تولیدی سوهان در قم می توان نام برد.

سوهان گز

حال خصوصیت و ویژگی ها از تولیدات انواع سوهان در قطب تولیدی ان می تواند برگرفته از تولیدات با برش های مختلف در طعم های گوناگون نام برد که صورت های متنوعی از بسته بندی های قوطی فلزی تا مدل های کلاسیک کاغذی را شامل می گردد. طعم های مختلف از تولیدات سوهان شامل سوهان کره ای، سوهان نباتی با سوهان مخلوط می باشد.

سوهان گز

تفاوت تولیدات سوهان آجیلی با بافلوا و تخت

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از خصوصیت ها در تولیدات سوهان مربوط به برش های این محصول می باشد، که در طرح های برشی چون سوهان باقلوا، سوهان سکه ای، سوهان تخت، سوهان آجیلی، سوهان حبه ای، سوهان حبه گزی، سوهان لقمه گزی، سوهان شش ضلعی هستند. و اما تفاوت تولیدات از سوهان آجیلی با مدل تولیدات سوهان باقلوا و تخت در چیست می توان نخست به نوع برشی ان اشاره کرد در کنار ان تولیدات سوهان آجیلی همراه با ترکیبی از چند مغز تهیه یم شود چون گردو، بادام، فندوق، پسته در حالی که نوع سوهان باقلوا با تخت همراه با تزیینی از پودر پسته بر روی سوهان می باشد.

تولید/پخش و فروش انواع سوهان نباتی/کره ای/مخلوط

تولید و پخش و فروش سوهان این مجموعه همراه با پیشنهاداتی از تولیدات سوهان کره ای، نباتی با سوهان مخلوط(کره، نباتی) بوده است که علاوه بر مدل های بسته بندی از وزن های مختلف در نوع تولیدات فله ای نیز به فروش می رسد. پس هر یک از بخش های مختلف بازار فروش در کشور و حتی بازار های صادراتی به کشور های جهانی می توانند در این مرکز هر انچه از تولیدات درجه یک و تازه ی انواع سوهان بهره مند گردند.

سوهان گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید