مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده مستقیم گز پولکی نبات در سنندج

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده گز پولکی نبات اصفهان در بازار کشورمرکز پخش مستقیم گز پولکی نبات در سنندج
گز پولکی نبات

گز پولکی نبات

گز پولکی نبات که جزء سوغاتی های معروف دیار نصف جهان اصفهان بوده است و دارای قدمتی چندین ساله در امر تولیدات این شیرینی های سنتی و اصیل ایرانی می باشد امروزه بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد که یک پخش مستقیم از تولیدی در سنندج و سایر مراکز استانی به فروش می رسد.

عمده گز پولکی نبات اصفهان در بازار کشور

بازار کشور همواره همراه با توزیع و پخش عمده سوغاتی های متنوعی از نقاط مختلف کشور بوده که می توان گفت ان محصول نوعی از خوراکی های مخصوص ان منطقه بشمار می رود. به عنوان مثال انچه در این بخش عرضه می گردد مربوط به سوغاتی اصفهان بوده و می توان گفت به نوعی معروفیت و شهرت بسیاری در بین سایر انواع تنقلات شیرین را دارد و ان هم گز معرفی شده است. گز اصفهان مشهور ترین نوع و یا شیرینی سنتی و اصیل ایرانی بوده که بصورت های متفاوت اما اعلا و درجه یک تهیه تولید و در بازار عرضه شده است. علاوه بر گز می توان به سایر محصولات تولیدی در بخش اصفهان اشاره کرد که در کنار تولیدات نوع گز عرضه و پرطرفدار می باشد که ان هم پولکی با نبات معرفی می شود.

گز پولکی نبات

پولکی نبات ها در تنوعی از طعم ها که تهیه شده از شکر هستند می توان گفت که پولکی نوعی شیرینی ترد و شکننده بصورت سکه بوده که علاوه بر طعم های گوناگون بصورت مغزدار من جمله پسته ای، کنجدی و … تهیه شده است اما این نبات تنها در نوع طعم زعفرانی با دسته ای از دمنوش های گیاهی تولید می شود. اما می پردازیم به تولیدات نوع گز اصفهان که تنوع در تولیدات را گزهای لقمه ای با گز آردی ان دارد همراه با دنیای از درصد مغزهای متفاوت پسته بادام با طعم های سنتی صنعتی که براساس نوع سلیقه با ذائقه های مختلف افراد تهیه و تولید می شود. نمونه گزهای پرطرفدار در بازار کشور تمام انواع گز ها بوده که برخی از این انواع پرفروش ترین ها اعم از:

  • گز لقمه ای سوهانی
  • گز لقمه ای پسته ای
  • گز لقمه ای مخلوط
  • گز لقمه ای فله پاکتی
  • گز لقمه ای مغزدار ۱۰% الی ۴۲%
  • گز لقمه ای کادویی مخصوص

گز پولکی نبات

مرکز پخش مستقیم گز پولکی نبات در سنندج

پخش مستقیم این مجموعه از انواع گز پولکی نبات های اصفهان که متناسب برای بازارهای پخش و فروش هر منطقه ای از کشور پیشنهاد می شود برگرفته از تولیدات متنوع اقسام گوناگون گزها تا سایر محصولات بوده است که این پخش نیز برای استان سنندج نیز براساس نوع تقاضای بازار فروش پیشنهادات متفاوتی ارائه می گردد که باز با توجه به نوع پخش خود انتخاب های گوناگون صورت می گیرد.

گز پولکی نبات

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید