مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان گز آجیلی لقمه ای مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان گز در ایرانمرکز تولید و فروش سوهان گز آجیلی لقمه ای
سوهان گز

گز پسته اصفهان

سوهان گزی صورت های مختلفی از تولیدات را دارا بوده است و هر یک ویژگی های خاص مربوط به خود که در این بخش تولیدات نوع سوهان گز آجیلی لقمه ای از نوع تولیدات مرغوب و درجه یک بصورت بسته بندی روانه ی بازار مصرف می گردد.

لیست تولیدات انواع سوهان گز در ایران

گز شیرین بوده است که در گروه خانواده ی شیرین جات ها قرار دارد و می توان گفت به نسبت هر نوع شیرینی که در ایران تهیه و تولید می گردد این محصول قدمت طولانی تری را در بین تولیدات سایر شیرینی ها دارا بوده و با قدمت چندین و چند ساله ی خود امروزه بازار های فروش خاص، ویژه و پرطرفداری را به خود اختصاص داده است. پس دسته بندی تولیدات این انواع گز در بازار ایرانی که قطب تولیدی ان را اصفهان و بلداجی در برگرفته است تنوعی از انواع و اقسام گوناگون می باشد و وجود هر یک براساس نوع تقاضای بازار مصرف تهیه تولید و عرضه گردیده است. پس اگر بخواهیم این انواع گز ایرانی را نام برده و معرفی کنیم شامل :

  • انواع گز لقمه ای
  • انواع گز اردی
  • انواع گز سکه ای
  • انواع گز سوهانی
  • انواع گز بی مغز
  • انواع گز مغزدار

سوهان گز

اینکه بیشترین و متنوع ترین نوع تولیدات را کدام نوع گز دارا بوده می توان گفت تا حدودی هر یک تنوعیی خاصی را در تولیدات دارا هستند از جنبه های مختلف، و اما موضوع این بخش که مربوط به تولیدات نوع سوهان گزی یا همان گز سوهان لقمه ای معروف بوده که جزء گروه تولیدات گز لقمه ای بی مغز بوده و این محصول هم در نوع فله ای هم بسته بندی کادویی و هم بسته بندی های پاکتی به بازار ارائه گردیده است. از انواع سوهان گزی که تهیه و تولید شده همان مدل برش گز لقمه ای با سلفون پیچ های تک نفره با برند های مختلف تولید کننده همراه بوده است ولی نوع دیگر از تولیدات این سوهان گزی را می توان به تولیدات سوهان گزی بخش استان قم اختصاص داد. و انچه از تولیدات سوهان گز قم می توان نام برد به این ترتیب هستند

  • سوهان گزی حبه ای
  • سوهان گزی لقمه ای
  • سوهان گزی آجیلی
  • سوهان گزی باقلوایی

نوع سوهان گزی آجیلی در خود می تواند ترکیبی از مغزیجات مختلف را دارا بوده باشد یا می تواند به طور مجزا یک نوع مغز خاص را در تولید به کار برده باشد و نوع بسته بندی این سوهان گز آجیلی لقمه ای اغلب بصورت بسته بندی در قوطی های فلزی یا فانتزی کاغذی می باشد با وزن های مختلف.

مرکز تولید و فروش سوهان گز آجیلی لقمه ای

در این بخش از مرکز فروش بصورت انلاین و عمده، ثبت سفارشات در جهت تهیه و تولید ویژه از سوهان گزی های اجیلی لقمه ای و … ممکن می باشد و براساس درجه ی کیفیت و نوع مواد اولیه ی مصرفی در تولید شاهد فروش با نرخ قیمت های متفاوت در بازار های کشور هستیم که همراه با یک عرضه و فروش مستقیم از بخش تولیدی با قیمت های مناسب ارائه می گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید