مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید انواع چوب پشمک

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات متنوع پشمک چوبی در بازارمرکز تولید و فروش انواع چوب پشمک
چوب پشمک

پشمک رنگی الیافی

عرضه ی چوب پشمک این مجموعه که در سایز های مختلف به فروش می رسد دارای نرخ قیمت های فروش متفاوت اما مناسب می باشد که برای سفارشات خرید عمده ی خود می توانید با ما در تماس باشد اعم از: چوب پشمک ۳۵، ۴۰ و ۵۰ سانتی.

تولیدات متنوع پشمک چوبی در بازار

از دسته ی تنقلات شیرین در این بخش به تولیدات پشمک اشاره می کنیم که می توان گفت دوست داشتنی ترین و پرطرفدارترین در بین تمامی گروه های سنی بوده است و این محصول تولیدی گرچه در گذشته بصورت پشمک چوبی توسط دستگاه های چرخی در نقاط خاصی از مکان های عمومی اعم از پارک ها، شهربازی ها و … به چشم می خورد امروزه بنابر استقبال بالا از این محصول و پرطرفدار بودن در بازار فروش بصورت صنعتی و عمده در سراسر بازار کشور توزیع و پخش می گردد که البته این محصول باز بنابر استقبال در بازارهای صادراتی بخشی از تولیدات نیز روانه ی بازار کشور های خارجی می گردد.

چوب پشمک

البته این هم خاطر نشان گردد که تولیدات نوع پشمک ایران بسیار متنوع بوده و علاوه بر عرضه ی تولیدات مدل پشمک چوبی تولیداتی انبوه و متنوع از مدل پشمک لقمه ای شکلاتی با نوع پشمک الیافی که باز این مدل دنیای متنوع از بسته بندی، طعم و وزن را شامل می شود. طعم اصیل و سنتی پشمک ایرانی طعم پشمک وانیلی، زعفرانی با کاکائویی بوده که در بازار تولید امروزی می توان شاهد تولیدات طعم میوه ای نیز بوده باشیم این طعم میوه ای پشمک هم در مدل لقمه ای شکلاتی و هم نوع پشمک الیافی به چشم می خورد و همچنین در بین تولیدات پشمک چوبی این طعم میوه ای هم لحاظ شده است.

چوب پشمک

و اما می پردازیم به موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات پشمک چوبی و یکی از لوازمی که برای تولید این محصول مورد نیاز بوده چوب پشمک می باشد که باز توسط واحد های تولیدی مختلفی در سطح کشور تهیه می شود. این چوب پشمک در سایز با اندازه های متفاوتی تهیه تولید می شود مانند: چوب پشمک ۳۵ سانتی، چوب پشمک ۴۰ سانتی با چوب پشمک ۵۰ سانتی برش خورده است که البته در نوع سفارشات مخصوص با سایز های متفاوت هم تهیه می گردد.

مرکز تولید و فروش انواع چوب پشمک

پس در این مرکز تولید چوب پشمک می توانید هر یک از سایز های ارائه داده شده برای چوب پشمک را درخواست داده و خریداری نماید که می توانید در نوع سفارشات تولید مخصوص با سایز های خاص بصورت عمده هم درخواست داده و خریدای نماید که در کمترین زمان با قیمت مناسب به سراسر بازار کشور ارسال می گردد.

چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید