مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز بلداجی اصل

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات گز اصل بلداجیمرکز فروش عمده انواع گز بلداجی در کشور

گز بلداجی اصل که با برند های متعددی در بازار معرفی و مشهور گشته اند در این بخش تولیدات نوع گز بلداجی اصل از تولیدات گز لقمه ای و آردی در تنوعی از تولیدات با قیمت های متفاوت اما مناسب در سراسر بازار کشور بصورت عمده توزیع و پخش می نماید.

در این بخش برای شما عزیزان مشتاق به تجارت در زمینه نبات چوبی رنگی چگونگی تماس با مشاوران و تاجران در این زمینه را برای شما در وب سایت و لینک مورد نظر فراهم ساخته ایم.

لیست انواع تولیدات گز اصل بلداجی

بلداجی یکی از شهرستان های کوچک از توابع استان چهارمحال و بختیاری بوده است که به قطب و پایتخت گز ایران شهرت دارد و در خود دارای مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری جا داده است که برخی از این واحد های تولید کننده دارای شهرت جهانی دارد و تولیداتی اعلا و درجه یک از انواع مدل گز ها چون گز لقمه ای آردی و … را روانه ی بازار مصرف نموده اند. تولیدات اصیل و اصل از گز بلداجی را می توان گز هایی با طعم انگبین های گیاهی نام برد و معرفی کرد که وجود هر یک صورت های گوناگونی از بسته بندی های کادویی با نوع گز فله ای را شامل می گردد.

گز پسته اصفهان

به عنوان مثال یکی از برند های مشهور بازار و پایتخت گز ایران بلداجی گز اصلی بوده که امروزه با نام تجاری گز شاهکار معرفی شده است که می توان گفت تولیداتی اعلا و اصیل و درجه یک از بهترین های گز را ارائه نموده است همراه با طعم انواع انگبین های گیاهی از درصد های متفاوت با طرح های گوناگون از بسته بندی ها در وزن های مختلف را شامل می گردد. براساس وجود بازار های فروش متفاوتی که از این محصول در کشور برپا می باشد شاهد توزیع و پخش متفاوتی از این محصول در کشور هستیم و این امر نیز درباره ی بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز صدق می کند. درصد های رایج از تولیدات گز لقمه ای و یا آردی مغزدار در بین تولیدات گز بلداجی اصل می توان به این دسته از موارد اشاره کرد همراه با طعم هایی که تولید می نمایند اعم از:
  • گز مغزدار لقمه آردی_ ۴۲%
  • گز مغزدار لقمه آردی_ ۴۳%
  • گز مغزدار لقمه آردی_ ۳۸%
  • گز مغزدار لقمه آردی_ ۳۲%
  • گز مغزدار لقمه آردی_ ۲۸%، ۱۸%، ۱۰%
  • گز لقمه اردی بدون مغز
  • گز لقمه ای آردی مغزدار با طعم انگبین، شیرخشت، ترنجبین و …

گز پسته اصفهان

فروش گز، پشمک و نبات چوبی تک نفره که در این بخش قرار داده شده به صورت فله و بسته بندی به صورت ثبت آنلاین در اینجا ارائه گردیده است.

مرکز فروش عمده انواع گز بلداجی در کشور

این مرکز یکی از مجموعه های فروش عمده تولیدات انواع گز بلداجی اصل جهت توزیع پخش و فروش در بازار های سراسری داخل کشور بوده است در کنار ان عرضه جهت صادرات به بازار های جهانی نیز صورت می گیرد. پس برای خرید انواع گز بلداجی در کشور با ما در ارتباط باشید که براساس یک عرضه ی مستقیم همراه با قیمت های مناسب به فروش می رسد البته با وجود درجه های کیفی بالا و پایین در تولیدات باز نوسان در نرخ قیمت های فروش به چشم می خورد.

گز پسته اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید