مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز ۵۰۰ گرمی فله لقمه مغزدار+پسته/مخلوط/بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های گز فله ای لقمه ای مغزدار در واحد تولیدیعمده درصد های تولیدی گز مغزدار چیست؟فروش گز فله ای ۵۰۰ گرمی پاکتی لقمه ای مغزدار

فروش گز فله ای که در چند مدل تولیدی ارائه می گردد در این بخش از فروش تولیدات فله ای بسته بندی پاکتی به وزن های ۵۰۰ گرمی در نوع تولیدات لقمه ای مغزدار از نوع پسته ای و بادام با گز مخلوط در درصد های متفاوت عرضه می گردد.

مدل های گز فله ای لقمه ای مغزدار در واحد تولیدی

مدل های تولیدی از گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در هر واحد تولیدی با وجود اینکه در مدل های گز لقمه ای و اردی بوده است می توان گفت که هر یک از این دو مدل برای خود دنیایی از ویژگی های متنوع در تولیدات را به خود اختصاص داده اند، به این ترتیب که این ویژگی ها در بین گروه های تولیدی از گز لقمه ای و آردی متغیر می باشد. تولیدات از نوع گز لقمه ای را می توان به دو بخش تولیدی گز مغزدار و گز بی مغز تقسیم بندی کرد که باز هر یک از این دو بخش به دسته های تولیدی متفاوتی تقسیم بندی می شوند.

بازار گز ایران

یکی از خصوصیت ها و ویژگی ها که در امر تولید توسط هر واحد تولیدی باید مورد بررسی دقیق جهت عرضه ی محصول در بازار قرار گیرد مربوط به بسته بندی محصول می باشد و بنابر وجود مدل های گوناگون از بسته بندی ها و سلیقه های متفاوت هر واحد تولیدی نوعی از بسته بندی ها را برای تولیدات خود در نظر می گیرند، نمونه مانند بسته بندی های گز لقمه ای که در طرح های گز کادویی، گز فله ای، گز با سلفون های متالایز، شفاف و … .

خب و اما مدل های بسته بندی از گز های فله ای عرضه شده در بازار های فروش و یا تولیدات در واحد های تولیدی، به این ترتیب می توان معرفی کرد که تولیدات از نوع گز فله ای می تواند پر شده بدون هر گونه بسته بندی بصورت فله ای در کارتن هایی به وزن های ۵ الی ۶ کیلوگرمی بوده باشد، علاوه بر ان می تواند به وجود بسته بندی های پاکتی اشاره کرد که به نوعی راحت ترین نوع بسته بندی گز فله ای در خرید و حمل و نقل بوده که این مورد از بسته بندی مورد استقبال بازار های فروش خارجی نیز گردیده است. این تولیدات گز بسته بندی فله ای پاکتی به وزن های متفاوتی ارائه می گردد که رایج ترین انها در وزن های ۵۰۰ گرمی با ۱۰۰۰ گرمی تهیه می شوند.

گز اصفهان

عمده درصد های تولیدی گز مغزدار چیست؟

خب همانطور که اشاره کردیم تولیدات از نوع گز در مدل های مغزدار و بی مغز بوده است و مدل های بی مغز را گز لقمه ای سفید با گز روکشدار سوهانی تشکیل داده است همراه با ان گز های مغزدار خصوصیتی را که دارا بوده است می باشد از درصد های پایین و بالایی همراه می باشد که در نوع گز های مغزدار پسته و بادام با مخلوط بوده اند و عمده درصد های تولیدی در هر واحد تولیدی به دو بخش تولیدات سنتی و صنعتی دسته بندی می شوند و شامل درصد های ۱۸%، ۲۸%، ۳۰%، ۲۰%، ۴۲%، ۱۰% و … هستند که کلیه ی این درصد ها را می توان باز براساس نیاز و تقاضای بازار مصرف کننده نیز معرفی کرد.

فروش گز فله ای ۵۰۰ گرمی پاکتی لقمه ای مغزدار

پس به این ترتیب فروش گز فله ای این بخش را می توانید از تولیدات متنوع تهیه و خریداری نماید که شامل نوع گز های فله ای لقمه ای مغزدار با درصد های متفاوت معرفی شده بوده است که صورت های متنوعی از تولیدات بسته بندی کادویی با وزن های متفاوت باز برای بخش های خاصی از بازار های فروش و صادرات نیز ارائه می گردد که برای خرید می توانید با این بخش و مرکز فروش در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید