مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پشمک چوبی با انواع طعم میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست طعم های پرطرفدار پشمک چوبی در بازارفروش پشمک چوبی میوه ای+تولید اصفهان
پشمک کندی پف

پشمک کندی پف

فروش انواع پشمک را در مدل های تولیدی پشمک الیافی، لقمه ای روکشدار شکلاتی و نوع تولیدات پشمک چوبی و دیگر مدل ها می توان معرفی کرد که فروش این بخش را اختصاص داده ایم به مجموعه تولیدات پشمک چوبی با انواع طعم های میوه ای.

لیست طعم های پرطرفدار پشمک چوبی در بازار

پشمک نوعی از شیرینی جات ها محسوب می گردد که در ترکیب ارد با شکر و برخی از افزودنی های خوراکی از طعم های مختلف برای طعم دهی این محصول تهیه و تولید می گردد. این شیرینی سنتی بخش یزد و تبریز که در نوع الیافی، رشته ای به دست می اید در طی فرایند های مختلف تولید صورت های متفاوتی از تولیدات را به بازار ارائه نموده اند. و می توان تبریز را یکی از قطب های بزرگ تولید کننده ی پشمک معرفی کرد. که نوع تولیدات پشمک سنتی از گذشته تا به امروز هم متعلق به دیار کویری کشور یزد بوده است که البته در این قطب نیز تولیدات متنوع و انبوهی از شیرینی جات ها نیز وجود دارد. مانند شیرینی کیک یزدی، باقلوا یزدی،قطاب، نان برنجی و … .

پشمک کندی پف

که نوع پشمک یزدی در صورت های تولید پشمک الیافی با طعم های سنتی وانیلی، زعفرانی و کاکائویی در طروف سنتی بسته بندی می گردد حال که نوع تولیدات پشمک تبریز با دنیای متنوع از بسته بندی ها در طرح های مختلف را شامل می شود. مانند پشمک الیافی پاکتی، لیوانی، سطلی و … و نوع پشمک لقمه ای روکش دار شکلاتی ان هم در بسته بندی های کادویی و فله ای در مجموعه ای از انواع طعم های تشکیل شده است.

پشمک کندی پف

یکی از انواع پشمک هایی که در گذشته نیز تهیه میشد و می توان گفت دوستدار هر فردی کوچک و بزرگ بود بنام پشمک چوبی معروف بود که در بخش هایی از مکان های عمومی و توسط این دستگاه های چرخ دستی ها تولید می شدند که رفته رفته با بالا رفتن تقاضای بازار مصرف تصمیم به تولیدات این پشمک چوبی در نوع صنعتی با حجم عمده گردید و امروزه با برند های متعدد در صورت هایی از طعم های میوه ای مختلفی ارائه می گردد.

پشمک الیافی اسمارتیزی

این پشمک چوبی همانطور که گفته شد در طعم های متنوعی از طعم میوه ای ارائه می شوند و برند کندی پف یکی از برند های معروف و مشهور بازار ایران از تولید کنندگان پشمک چوبی بشمار می رود که علاوه بر ارائه ی تولیدات پشمک چوبی، ان را در مدل های پشمک لیوانی جرقه ای و نوع پشمک قیفی نیز تهیه و تولید نموده است. مجموعه طعم های پرطرفدار از پشمک چوبی طعم توت فرنگی، البالو، هندوانه ای، هلو، بلوبری بوده است که دیگر طعم های میوه ای نیز بصورت ترکیبی در بین پشمک های چوبی هستند.

پشمک الیافی اسمارتیزی

فروش پشمک چوبی میوه ای+تولید اصفهان

همانطور که گفته شد بخش های متعددی از مراکز استانی هستند که تولید کنندگان این پشمک چوبی میوه ای بوده اند و اصفهان نیز یکی از قطب های تولید کننده ی این پشمک چوبی می باشد که در طعم های متنوع میوه ای همراه با استند های چوبی ارائه می گردد. جهت سفارش و خرید عمده از پشمک چوبی اصفهان می توانید با این مرکز فروش در ارتباط باشید و درخواست های خرید خود را به ثبت رسانید.

پشمک الیافی میوه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید