مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پشمک گزی حاج عبدالله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات پشمک حاج عبداللهتولیدی نوع پشمک گزی چگونه است؟عمده فروشی آنلاین پشمک حاج عبدالله
قیمت پشمک شکلاتی

پشمک گزی حاج عبدالله یکی از محصولات تولید جدید این برند بوده است که فروش عمده ی این محصول را می توان در نوع کیلویی و نمونه های بسته بندی کادویی از وزن های مختلف را تهیه نماید که همراه با فروش سراسری در بازار ایران با صادرات در این بخش توزیع می گردد.

پشمک و شاخه نبات عباس قادری که از دسته نتقلات شیرین و سوغاتی بخش تبریز با یزد بوده است پیشنهاد ما به شما ورود به بخش نمایشگاه مجازی از طریق سایت و لینک مربوطه می باشد.

قیمت پشمک شکلاتی

[toggle title=”پشمک حاج عبدالله” state=”open”]شرکت بستنی اطمینان آذرگل که تولید کننده انواع بستنی با نام تجاری ( آدلین ) و نیز محصول پشمک با نام تجاری ( حاج عبداله ) می باشد ، کار خویش را از سال ۱۳۳۰ با تولید پشمک و بستنی بصورت سنتی آغاز نمود.[/toggle]

معرفی محصولات پشمک حاج عبدالله

و اما معرفی محصولات ارائه شده از برند پشمک حاج عبدالله در بازار که شامل همان پشمک های لقمه ای الیافی در نوع صنعتی تهیه و تولید می گردد امروزه از حالت فروش فله ای در نوع مدل های بسته بندی مدرن اتیکت زنی برای اولین بار توسط این شرکت در بازار توزیع گردید.
اما برای دسته بندی کردن تولید صورت گرفته و ارائه شده گرچه شامل نوع پشمک های لقمه ای الیافی بوده است اما این دو مدل خود به چندین و چند بخش تقسیم بندی می شوند که برگرفته از طعم ها متنوع با مدل های متفاوت از بسته بندی ها می گردند.

  1. شیرینی سنتی گز آجیلی
  2. پشمک لقمه ای با روکش شکلاتی
  3. پشمک میوه ای با روکش شکلاتی
  4. پشمک الیافی لقمه ای
  5. پشمک الیافی

پشمک گزی حاج عبدالله

تولیدی نوع پشمک گزی چگونه است؟

انچه از محصولات پشمک حاج عبدالله در این بخش برای فروش عمده در نظر گرفته شده است مربوط به نوع تولیدات پشمک گزی ان بوده است که جژء پشمک های لقمه ای با روکش های شکلاتی می گردد. این پشمک گزی همراه با روکش های شکلاتی سفید ترکیباتی از مواد اولیه ی گز در اصل مایه گز با مغز پسته ای و ترکیبات پشمک را دارا می باشد که به صورت لقمه های کوچک برش داده شده است که نوع سلفون پیچ آن را می توان به چند مدل تهیه کرد.

نمایندگی های فروش بسیاری از برندها هستند که در بخش های مختلفی از بازار کشور مستقر بوده اند و یکی از نمایندگی های فروش نبات شاخه ای زعفرانی که دسترسی سریع و آسان را برای تمام عمده خریداران به صورت انلاین از طریق وب سایت برای شما فراهم آورده.

  • پشمک گزی دوسر پرس
  • پشمک گزی دوسر پیچ
  • پشمک گزی تک سرپرس
  • پشمک گزی جعبه کادویی
  • پشمک گزی کیلویی

پشمک گزی حاج عبدالله

عمده فروشی آنلاین پشمک حاج عبدالله

فروش عمده و آنلاین از محصولات پشمک حاج عبدالله اعم از پشمک گزی و غیره را می توانید در این بخش از وب سایت اینترنتی به سادگی در کمترین زمان درخواست دهید و خریداری نماید که دسترسی و سفارش خرید هر انچه از تولیدات این برند امکان پذیر بوده است البته براساس تنوع بالا در تولیدات هر محصولی نرخ قیمت متفاوتی از دیگری را دارا می باشد.

پشمک گزی حاج عبدالله

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید