مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صادراتی چوب پشمک به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع چوب پشمک های صادراتی به عراقمرکز تولید و فروش چوب پشمک با قیمت مناسب
چوب پشمک

چوب پشمک

چوب پشمک که در جهت تهیه و تولید نوع پشمک های چوبی مصرف می شود در نوع تولیدات درجه یک و صادراتی توسط این مرکز با قیمت های مناسب و عمده برای بازار عراق ارسال می گردد.

انواع چوب پشمک های صادراتی به عراق

از بین تنقلات شیرین و خوشمزه ی تولید ایران می توان به مجموعه ای انبوه و عمده از انها اشاره کرد که روانه ی بازار صادراتی به عراق می گردد که البته این تنقلات در سایر بازارهای جهان نیز پرطرفدار بوده و ارسال می گردد اما بازار هدف در نظر گرفته شده در این بخش مربوط به بازار صادراتی عراق می باشد که پشمک نوعی از تنقلات شیرینی محسوب می گردد که توسط تولید کنندگان ماهر و حرفه ای تبریز در مدل های الیافی با لقمه ای روکش شکلاتی تهیه می گردد.

چوب پشمک

بنابراین در تنوعی از اقسام گوناگون با طعم های مختلف این پشمک ها را می توان تهیه کرد گرچه مدل تولیدی دیگر از پشمک، که پشمک چوبی نام دارد بصورت سنتی و یا صنعتی تهیه می شوند و نمونه های بارز از تولیدات انواع پشمک که در بازار عراق پرطرفدار بوده است اعم از:

  1. پشمک الیافی عروسکی
  2. پشمک الیافی لیوانی
  3. پشمک الیافی پاکتی 60 گرمی
  4. پشمک الیافی سطلی
  5. پشمک لقمه ای کیلویی
  6. پشمک لقمه ای میوه ای

چوب پشمک

و … . اما می پردازیم به نوع چوب پشمک جهت تهیه و تولید پشمک های چوبی بوده است که توسط دستگاه های خاصی تولید می شوند و در مکان های عمومی چون پارک ها می توان شاهد تولیدات ان در طعم های مختلف بوده باشیم که بخشی از این انواع چوب پشمک صادراتی به بازار عراق در سایز های مختلف دسته بندی، تولید و ارسال می گردد مانند:

  • چوب پشمک 35 سانتی
  • چوب پشمک 40 سانتی
  • چوب پشمک 50 سانتی

در کنار سفارشات به ثبت رسیده از خرید و تولیدات نوع چوب پشمک های صادراتی می توان به سفارشات خرید چوب بستنی در کنار چوب پشمک ها نیز بوده باشیم که باز در تنوعی از برش ها با سایز های مختلف تهیه و ارسال می گردد.

چوب پشمک

مرکز تولید و فروش چوب پشمک با قیمت مناسب

این مرکز یک مجموعه از وب سایت های اینترنتی بوده است که در زمینه ی عرضه ی محصولاتی خوشمزه و پرطرفدار از سوغاتی های بخش های اصفهان بلداجی چون گز بوده است که در کنار ان انواع شیرینی جات های تبریز چون گز نوقا به همراه پشمک در تمامی بازارهای داخلی عرضه می شود که بخشی از این فروش در ارتباط با تامین بازار صادرات بوده است. به این ترتیب بنابر درخواست های خریداران در کشور عرضه محصولاتی از قبیل چوب پشمک برای تولید پشمک های چوبی نیز عرضه می شود.

چوب پشمک

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید