مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش خرید عمده گز آردی پسته دالمن

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی محصولات تولیدی گز دالمن اصفهانانواع گز آردی تولید در بازار گز اصفهانتولیدات گز آردی دالمن چگونه است؟سفارش آنلاین خرید عمده گز آردی پسته
فروش گز و شالون

سفارش خرید عمده گز آردی پسته ای و نبات چوبی گیاهی در این مرکز فروش اینترنتی بازار شیرینی ایرانی را می توانید خریدی از برندهای تولید کننده ی گز درجه یک و مرغوب اصفهان چون دالمن تهیه و خریداری نماید که علاوه بر ان عرضه ی گزهای آردی با مغزهای بادام نیز امکان پذیر می باشد.

سفارش خرید عمده گز

معرفی محصولات تولیدی گز دالمن اصفهان

همانطور که همیشه گفته شده اصفهان پایتخت گز ایران و نبات چوبی سلفون دار که با وجود شرکت و کارخانجات تولیدی بسیاری اشاره کرد که هر بخشی تولیدات متنوعی از این انواع گزها را ارائه می دهند. و در حال حاضر یکی از برندهای عرضه کننده ی گز تولیدات گز دالمن می باشد. این برند تولید کننده ی گز تولیداتی متنوع از انواع و اقسام گزهای مرغوب و درجه یک صنعتی در نوع لقمه ای و آردی می باشد.
البته باید گفت که علاوه بر تولیدات این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی تولیدات دیگر انواع شیرینی جات های خوشمزه را نیز به بازار عرضه نموده است. این تولیدات جدید که با نام اختصاصی شالون و معجون همراه هستند از مغزهای چون بادام زمینی، پسته، بادام با مغز کنجد تهیه گشته اند.

سفارش خرید عمده گز

 

انواع گز آردی تولید در بازار گز اصفهان

و اما موضوع این بخش که در ارتباط با فروش و خرید عمده گز آردی بوده است اینکه در بازار گز اصفهان و ایران تولیدات گز آردی از چه نوعی بوده اند می توان گفت همانند گزهای لقمه ای در طعم های مختلف از مغزهای چون پسته ای و بادامی تهیه شده اند. و نمونه های عرضه شده و پرفروش این گزهای آردی اصفهان اعم از:

  1. گز آردی پسته انگبینی
  2. گز آردی بادام ترنجبینی
  3. گز آردی پسته بادام ترنجبین
  4. گز آردی پسته بیدمشکی
  5. گز آردی پسته شیرخشتی
  6. گز آردی گلریز پسته بادام

خرید عمده گز سوهانی

تولیدات گز آردی دالمن چگونه است؟

و اما تولیدات صورت گرفته از گزهای آردی دالمن، این تولیدات گز آردی دالمن طبق نمونه های موجود و ارائه شده در بازار فروش گز بوده است یعنی شامل گزهای آردی با مغز پسته بادام می باشد اما درصد های تولیدی متفاوتی را به همراه دارد که در ادامه به شرح تولیدات این گز آردی دالمن می پردازیم.

  • گز آردی کلاسیک- پسته ۲۸%
  • گز آردی کلاسیک- پسته ۳۸%
  • گز آردی کلاسیک- بادام ۲۸%
  • گز آردی کلاسیک- مخلوط ۲۸%

قیمت فروش گز آردی

سفارش آنلاین خرید عمده گز آردی پسته

سفارش خرید گز آردی عمده از برند تولیدات گز دالمن به طور مستقیم توسط این بخش در سرتاسر بازارهای ایرانی در حال توزیع و پخش می باشد و بنابر عرضه مستقیمی که صورت می گیرد می توان گفت همواره نرخ قیمت های ماسبی را دارا هستند. البته در کنار سفارشات خرید گز آردی دالمن ارائه ی دیگر انواع گزهای لقمه ای با دیگر محصولات تولیدی این برند اعم از معجون و شالون های شکلاتی زعفرانی ان را نیز می توانید خریداری نماید.

سفارش خرید عمده گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید