مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و فروش گز زعفرانی لقمه پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع طعم دهنده های گزنوع تولیدات گز زعفرانی متنوع بوده اند؟مرکز تولید و فروش عمده گز لقمه پسته ای

تولید گز در پایتخت گز ایران را می توان همراه با مجموعه ای از تولیدات انواع و اقسام گوناگون گز ها دسته بندی کرد که این بخش همراه با عرضه ی تولیدات گز زعفرانی لقمه ای پسته از درصد های متفاوت برای بازار های فروش مختلف همراه هستیم.

دسته بندی انواع طعم دهنده های گز

خب گز همانطور که گفتیم جزء خانواده ی شیرینی جات ها بوده است و در دسته های مختلفی این محصول تهیه و تولید می گردد حال در برش های مختلف با درصد های متفاوت از مغز پسته بادام و مخلوط در مدل های متفاوت از بسته بندی های فله ای تا کادویی با یکی دیگر از ویژگی های تولیدی هم مربوط به تولیدات با طعم های مختلف بوده است. موضوع این بخش هم مرتبط به تولیدات گز با انواع طعم های متنوع از طعم اسانس های خوراکی صنعتی با طعم های اصیل و سنتی از انگبین های گیاهی.

تولیدات گز در گذشته با طعم انگبین های گیاهی به ان طعم و مزه ی می بخشیدن که امروزه البته در بازار های فروش معدودی خواهان گز با طعم های صنعتی بوده اند. که امروزه به همان ترتیب گذشته با طعم های سنتی از انگبین های گیاهی از درصد های متفاوت در تولیدات استفاده می کنند. در ابتدا معرفی می کنیم این طعم صنعتی که در تولیدات گز به کا می رود طعم گز میوه ای، گز زنجبیلی، گز کاکائویی بوده است و دسته بندی طعم های سنتی را این گروه می توان نام برد اعم از:

  • گز طعم دار زعفرانی_ لقمه آردی
  • گز طعم دار ترنجبینی_ لقمه آردی
  • گز طعم دار شیرخشتی_ لقمه آردی
  • گز طعم دار انگبینی_ لقمه آردی
  • گز طعم دار عسلی_ لقمه آردی
  • گز طعم دار بیدمشکی_ لقمه آردی

وجود این انواع طعم سنتی را می توان گفت به صورت مجزا در تولیدات هر مدل گزی به کار می رود با درصد های بالا و پایین هر یک از مغز ها نام برده شده می باشد.

نوع تولیدات گز زعفرانی متنوع بوده اند؟

خب یکی از این انواع طعم ها مربوط به طعم گز زعفرانی بوده است و تنوعی که در تولیدات این گز زعفرانی می توان دید این بوده که درصد بالایی از گز زعفرانی را گز های لقمه ای تشکیل داده اند که گز زعفرانی آردی را در نوع سفارشی مخصوص تولید می کنند و همین که گز زعفرانی با مغز پسته ای چون گز زعفرانی ۱۸%، ۲۸% و ۳۲% تهیه و تولید شده است و اینکه در بین برخی از واحد های تولیدی می توان شاهد تولیدات گز مخلوط زعفرانی نیز بوده باشیم.

مرکز تولید و فروش عمده گز لقمه پسته ای

براساس وجود مرکز های تولید متعدد در قطب های تولیدی گز اصفهان بلداجی تهیه ی هر نوع گزی چون گز لقمه ای پسته ای با انواع طعم های معرفی شده ممکن می باشد که می توانید برای سفارشات خرید خود بصورت عمده در نوع تولیدات گز فله ای تا گز های کادویی از وزن های متفاوت این محصول را تهیه نماید که این بخش یکی از مرکز های تولید و فروش مستقیم عمده انواع گز من جمله تولیدات گز پسته ای زعفرانی لقمه ای با قیمت های مناسب بوده است.

گز پسته اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید