مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید سوهان گز آجیلی ۵۰۰ گرمی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات انواع سوهان گزمرکز سفارش تولید سوهان گز آجیلی عمده
سوهان گز

سوهان گز

سوهان گز که در انواع گوناگونی توسط استادکاران ماهر و حرفه ای در استان قم با اصفهان تهیه و تولید می شود، در این بخش براساس نوع تقاضای سفارشات بازار خرید تهیه و تولید سوهان گز آجیلی ( مغزدار پسته، بادام و فندوق ) ۵۰۰ گرمی با قیمت مناسب عرضه می گردد.

عمده تولیدات انواع سوهان گز

استان قم یکی از قطب های تولیدی سوهان در کشور بوده و می توان در این قطب تولیدی بهترین های سوهان در نوع سوهان کره ای تا سوهان نباتی را تهیه نماید که البته براساس وجود کارگاه های تولیدی انبوه هر یک را با نام های تجاری مختلفی می توان شناخت. و اما تولیدات ارائه شده از سوهان که شامل چندین و چند مدل از نوع سوهان ها بوده اعم از:
  1. سوهان آجیلی
  2. سوهان گزی
  3. سوهان حبه ای
  4. سوهان باقلوایی
  5. سوهان سکه ای
  6. دسر سوهان

سوهان گز

و اما سوهان گز، محصولی که در قطب تولیدی گز کشور چون اصفهان بلداجی به فراوانی دیده می شود و تولید می گردد همراه با برندهای مختلف را عرضه می نمایند در نوع تولیدات گز سوهان بسته بندی پاکتی، کادویی با فله ای. و اما نوع تولیدات سوهان گز قم با مدل های تولیدی از سوهان گز قطب گز کشور متفاوت بوده به این ترتیب که سوهان گز قم در نوع بسته بندی قوطی های فلزی با وزن های مختلف ۲۵۰ گرمی تا ۵۰۰ گرمی و ۷۵۰ گرمی چیده می شود و یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این سوهان گزی قم این بوده که در نوع مغزدار نیز تهیه و تولید می گردد.

سوهان گزی مغزدار پسته ای و یا نوع سوهان گزی آجیلی که در ترکیبی از مغزیجات مقوی چون پسته، بادام و فندوق تزیین، ترکیب و تهیه می شود. با اینکه محصولی با قیمت های فروش مناسبی بوده اما براساس نوع مصرف مغزیجاتی چون پسته و یا بادام و فندوق تاثیر گذار بر قیمت فروش بوده اند.

سوهان گز

مرکز سفارش تولید سوهان گز آجیلی عمده

و در این بخش از مرکز پخش و فروش عمده سوهان و سوهان گزی در سراسر بازار کشور با بازارهای صادراتی می توانید در این بخش نیز سفارشات تولید از انواع سوهان گزی و یا سوهان همچون سوهان گز آجیلی و … را از ما درخواست نماید که تولیداتی به روز، تازه و باکیفیت ارائه می دهیم البته همراه با قیمت های فروش مناسب. سفارشات ارائه شده و به ثبت رسیده از نوع سوهان گز قم در این بخش را اغلب می توان مدل های سوهان گز حبه ای و سوهان گز آجیلی دید که در دو وزن ۲۵۰ و ۵۰۰ گرمی تهیه شده است.

سوهان گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید