مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گز لقمه ای آردی پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات گز لقمه و آردی چگونه است؟انواع گز پسته ای تولید شده ایرانعمده فروشی بهترین گز پسته ای
فروش عمده گز

فروش عمده گز که همراه با عمده فروشی از تولیدات انواع و اقسام گزها بوده است فروش این بخش هم در ارتباط با تولیدات نوع گزهای لقمه ای و آردی می باشد که شامل برندهای تولید کننده ی مختلف گز اصفهان بلداجی می باشد.

پشمک و شاخه نبات عباس قادری که از دسته نتقلات شیرین و سوغاتی بخش تبریز با یزد بوده است پیشنهاد ما به شما ورود به بخش نمایشگاه مجازی از طریق سایت و لینک مربوطه می باشد

فروش عمده گز

تولیدات گز لقمه و آردی چگونه است؟

گز از نمونه های لقمه ای با آردی و مدل گزهای برشی تهیه و تولید می شوند. این گزهای لقمه ای و آردی را می توان گفت از بالاترین درصد تولید برخودار هستند. و تولیداتی از قبیل گزهای پسته ای، بادامی با نوع مخلوط را شامل می شوند. البته در بین تولیدات این مدل مغز می توان اشاره ای به تولیدات گز به صورت سفارشی از دیگر مغزها چون بادام زمینی و غیره نیر بکنیم. و اینکه تولیدات گزهای لقمه ای و آردی به صورت بسته بندی شده و کیلویی در بازار موجود هستند. از لحاظ درجه کیفی در تولیدات گز می توان به گزهای درجه یک و مرغوب با گزهای از درجه ی کیفی پایینی اشاره کرد که هر دو حالت بازار فروش خود را دارند.

فروش عمده گز

نمایندگی های فروش بسیاری از برندها هستند که در بخش های مختلفی از بازار کشور مستقر بوده اند و یکی از نمایندگی های فروش نبات شاخه ای زعفرانی که دسترسی سریع و آسان را برای تمام عمده خریداران به صورت انلاین از طریق وب سایت برای شما فراهم آورده.

انواع گز پسته ای تولید شده ایران

همانطور که گفتیم پایه و اساس مغز مصرفی در تهیه و تولید گز پسته و بادام بوده است و این گز پسته ای موجود و تولید شده متشکل از تولیدات تمام انواع و اقسام گزها بوده که درصد های بالا و پایینی از این مغز را شامل می شوند و این امر منجر به فروش با نرخ قیمت های متفاوتی می گردد. همچنین همراه با طعم و مزه های متنوع از انگبین ها و غیره بوده اند. مانند:

  • گز پسته ای لقمه ۵%
  • گز پسته لقمه آردی ۱۰%
  • گز پسته لقمه آردی ۱۸%
  • گز پسته لقمه آردی ۲۸%
  • گز پسته لقمه آردی ۳۸%
  • گز پسته لقمه آردی بسته بندی
  • گز پسته لقمه آردی عسلی
  • گز پسته لقمه آردی کیلویی

و دنیای متنوع از دیگر تولیدات این گزهای پسته ای را می توان در بین برندهای مختلف تولید کننده ی گز اشاره کرد که هر یک به نوعی خصوصیت و ویژگی خاصی از تولیدات گز را به همراه دارند و در بازار فروش عرضه می شوند.

فروش عمده گز

عمده فروشی بهترین گز پسته ای

و به این ترتیب برای تهیه و سفارش خرید عمده ی این انواع و اقسام گزهای پسته ای اعم از لقمه ای تا آردی را می توانید در این مجموعه از بازار شیرینی ایرانی درخواست داده و خریداری نماید که تولیداتی از گزهای اصفهان، بلداجی با تبریز را دربرگرفته است و در کنار فروش این انواع گزهای پسته ای لقمه می توانید سفارشات خود از قببل پشمک های گز پسته ای و دیگر انواع پشمک ها را نیز درخواست دهید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه گز آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید